2008年10月4日星期六

Brainstorming

首先,介紹下自己.
我英文名叫Jay,
曾任職D-mop半年,現進修英文.

點解要建立一個這樣的Blog?

其實自己一向都很喜歡留意人地平時嘅衣著,
當然自己都不例外,也十分重視.
因為這樣,自己喜歡擺大量時間上網睇野.買野,
所以我從網上都接觸了不少潮流資訊.

終於有一晚,
我沖涼嘅時候,突然諗起不如寫下Blog,
將自己平時所見.所聞.所聽.所想都寫低跟大家分享.
但係我諗以我一個嘅能力係唔足夠,
我忽然想起與我狊味相投嘅好朋友Andy.
第二日我就即刻打俾佢商量下,
結果Andy答應了我一齊建立呢個Blog.

Andy仲為呢個Blog改下這個名:Brainstorming
個名有咩意思?我留俾Andy解釋下.

最後,
希望大家會支持我地!
Thank you~


From:Jay

沒有留言: